Reklama w Internecie (19)

  • Jak prosto dodać firmę do Google Maps?

    Google Maps to jeden z najwygodniejszych sposobów odnajdywania drogi, jak również lokalizowania różnych miejsc. Z roku na rok korzysta z niego coraz więcej osób, które doceniają nie tylko aktualizacje map – posiadających szczegółowe informacje o drodze i remontach na drodze – ale również możliwość podglądu ulicy w tamach „Street view”. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą prowadzącym własną firmę, skorzystaj z możliwości, jakie daje Google Maps i dodaj ją do bazy danych, żeby klienci łatwiej ją odnaleźli. Czytaj więcej »

    darak

  • Jak redagować posty na Facebooku?

    Strona na Facebooku może być dla twojej firmy kopalnią złota. Aby tak się stało, trzeba jednak spełnić pewne warunki. Posty, które tam umieścimy, przeczyta tym więcej osób, im bardziej będą się podobały. Każde polubienie to szansa, że ktoś nowy znajdzie się na twoim profilu firmowym. Nie odbywa się to jednak automatycznie, nie wystarczy napisać cokolwiek i opublikować. Aby poprawnie redagować posty, trzeba się trochę natrudzić. Kilka porad na temat redagowania postów na Facebooku znajdziesz w tym artykule. Czytaj więcej »

    mefer

  • Jak się skutecznie wypromować – kilka przydatnych trików

    Właśnie założyłeś firmę. Na pewno pochłonęło to sporo czasu i wysiłku. Ale gdybyś mógł spojrzeć w przyszłość, kto wie, czy nie zobaczyłbyś tam swojej biznesowej klęski. I to wcale nie dlatego, że twój biznesplan był kiepsko przygotowany, a produkt mało atrakcyjny czy za drogi. To nie dlatego niewiele osób go kupiło. Rzecz w tym, że wielu klientów, których nigdy nie poznałeś, bardzo chciało mieć to, co jest w twojej ofercie, tylko niestety o niej nie wiedziało. Nie wystarczy założyć firmę i stworzyć produkt. Trzeba się jeszcze skutecznie wypromować. Czytaj więcej »

    artur

  • W jaki sposób wypromować produkt?

    Wprowadzenie nowego produktu na rynek przez twoją firmę to ogromny sukces, ale aby przełożył się on na konkretne zyski, należy jeszcze ten produkt wypromować. Zanim zacznie się kampania promocyjna, trzeba wykonać badania rynku i ustalić, którzy klienci mogą być zainteresowani tą nowością, aby odpowiednio ukierunkować swoje działania. Metod promowania produktu jest bardzo wiele, zarówno tradycyjnych, jak i wykorzystujących nowe technologie. W zależności od tego, do kogo adresujemy działania marketingowe, dobieramy odpowiednią metodę. W jaki sposób można wypromować produkt, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    bobosior

  • Pisanie e-booków – podstawowe zasady

    Pisanie e-booków to bardzo dobry sposób na biznes. Po pierwsze, napisanego przez siebie e-booka można sprzedać i to całkiem korzystnie. Po drugie, e-book to świetne narzędzie marketingowe, dzięki któremu sprzedaje się coś innego. Tak czy inaczej, e-booki generują zyski. Autor e-booka buduje swój wizerunek jako eksperta w jakiejś dziedzinie, co przekłada się na wzrost zaufania do jego firmy, ruch na stronie i oczywiście wzrost sprzedaży. Podstawowe informacje na temat pisania e-booków znajdziesz w tym artykule. Czytaj więcej »

    dudekanna

  • Jak wykorzystać blog jako źródło przychodów?

    Blogi prowadzone przez ludzi z pasją są bardzo interesujące i można tam znaleźć mnóstwo cennych informacji. Dla autora blog to możliwość podzielenia się swoją wiedzą i umiejętnościami, a także stworzenia wizerunku i wypromowania swojej działalności. Blog może też być źródłem przychodów. Kilka pomysłów na to, jak zarabiać na blogu, przedstawiamy w tym artykule. Czytaj więcej »

    chichotka

  • Jak przygotować skuteczny mailing?

    Mailing to bardzo dobra metoda promowania swoich produktów lub usług w Internecie. W przeciwieństwie do reklam nie wymaga dużych nakładów finansowych. Jeśli mamy przygotowaną bazę adresową klientów, wystarczy regularnie (ale raczej nie częściej niż raz w tygodniu) wysyłać im informacje o promocjach, nowych produktach, testach produktów, targach itp. Sprawa wydaje się prosta, ale nie można zapominać o tym, że nasz mailing nie jest jedynym, który pojawia się w skrzynce odbiorczej klienta. Tylko od nas zależy, czy wiadomość zostanie przeczytana, czy od razu trafi do kosza. Kilka uwag na temat tego, jak przygotować skuteczny mailing, znajdziesz w tym artykule. Czytaj więcej »

    amatylda

  • Jak się tworzy listę mailingową?

    Lista mailingowa to bardzo cenny dla firmy zasób – baza osób zainteresowanych ofertą, promocjami i nowościami. Dysponując taką listą, jesteśmy mniej zależni od wyszukiwarek, ponieważ sami generujemy ruch na naszej stronie. Zbudowanie dobrej listy mailingowej wymaga sporego nakładu pracy, ale jest to inwestycja, która się zwraca. Można w celu zbudowania listy mailingowej skorzystać z usług profesjonalnej agencji e-marketingowej. Można także kupić gotową listę, wtedy jednak otrzymujemy adresy osób, które mogą nie być zainteresowane naszymi produktami lub usługami. Nie mamy także pewności, czy jest to baza opt-in (czy osoby, których adresy występują w zakupionej bazie, zapisały się na listę dobrowolnie). Kilka porad na temat tworzenia listy mailingowej znajdziesz w tym artykule. Czytaj więcej »

    annarybnik

  • Przychód pasywny – co warto o nim wiedzieć?

    Przychód pasywny to środki finansowe pozyskiwane w sposób regularny, na przykład co miesiąc, bez angażowania własnej pracy. Jeśli taki przychód wystarcza na zaspokojenie naszych potrzeb życiowych, stajemy się osobami niezależnymi finansowo, które oczywiście mogą dalej pracować, ale robią to nie z konieczności, lecz dla własnej satysfakcji. Choć może się to wydawać niedościgłym marzeniem, wcale nie jest tak trudno osiągać przychód pasywny. Zanim jednak nam się to uda, musimy się trochę napracować, aby bowiem uzyskać przychód, musimy zaangażować jakieś środki. Jak to zrobić, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    bartekz

  • Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym na walentynki?

    Kiedy na początku lutego przejdziesz się po ulicy, na pewno w każdej witrynie sklepu, salonu odzieżowego, księgarni, a nawet apteki zobaczysz setki czerwonych serduszek oraz zdjęć zakochanych par. Nawet, gdybyś o tym nie pamiętał, to idą walentynki – nie da się tego przeoczyć. To doskonały okres, aby podkręcić sobie sprzedaż, zwłaszcza jeśli twój asortyment mógłby być potencjalnie atrakcyjny dla klientów, którzy chcą kupić coś w walentynki. Jeśli wydaje ci się, że szansę na zwiększone obroty mają tylko te osoby, które prowadzą stacjonarne sklepy, to jesteś w błędzie. Za chwilę pokażę ci, co możesz zrobić. Czytaj więcej »

    aniusia

  • Jak stworzyć newsletter i dlaczego warto to zrobić?

    W obecnych czasach internetowy marketing to podstawa każdej małej i dużej firmy. Jeśli jesteś jeszcze na początku swojej drogi, a chciałbyś trafić do jak największego grona odbiorców, to niewątpliwie musisz skupić się właśnie na tym, by rozreklamować swoje usługi i asortyment w Internecie. Jak to zrobić? Oczywiście możesz założyć stronę internetową, konto na portalu społecznościowym, wstawiać swoje ogłoszenia, ale bardzo ważne jest również to, jak będziesz bezpośrednio kontaktował się z potencjalnie zainteresowanymi klientami. Do tego celu doskonale posłuży Ci newsletter. Co to takiego i dlaczego warto go stworzyć? Przekonaj się sam! Czytaj więcej »

    funia

  • Jak pisać dobre nagłówki?

    Dla wieku firm podstawowym źródłem reklamy jest obecnie nie co innego, jak Internet. To właśnie tutaj ogłaszają się sklepy internetowe, a także wszystkie inne firmy, które chcą zaistnieć na lokalnym i ogólnopolskim rynku. Wiadomo, że to właśnie reklama jest dźwignią handlu, jednakże nie każda reklama może przynieść bardzo dobry skutek. Najlepiej, rzecz jasna, sprawdzają się te, które natychmiast przyciągają uwagę odbiorców. Odbiorca, widząc reklamę czy to w formie ogłoszenia, czy artykułu pozycjonowanego z ciekawym nagłówkiem, od razu będzie chciał w nią wejść, nawet jeśli nie do końca będzie zainteresowany produktem czy usługami danej firmy. Czytaj więcej »

    mokka

Popularne tagi
  • e-book
  • oferta walentynkowa
  • sposób dodawania firmy do google maps
  • mailing
  • exit splash
  • facebook
  • prawa autorskie
  • jak podnieść sprzedaż na walentynki
  • promocja
  • akcje
  • sprzedaż
  • procent
  • baza opt-in
  • lista adresowa
  • fanpage
  • fanpejdże
  • artykuł sponsorowany
  • zarabianie w internecie
  • jak napisać e-booka
  • firma
  • strona www
  • biznes
  • materiały wideo
  • ulotki
  • dochód pasywny