Reklama i public relations (53)

  • Jak prosto dodać firmę do Google Maps?

    Google Maps to jeden z najwygodniejszych sposobów odnajdywania drogi, jak również lokalizowania różnych miejsc. Z roku na rok korzysta z niego coraz więcej osób, które doceniają nie tylko aktualizacje map – posiadających szczegółowe informacje o drodze i remontach na drodze – ale również możliwość podglądu ulicy w tamach „Street view”. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą prowadzącym własną firmę, skorzystaj z możliwości, jakie daje Google Maps i dodaj ją do bazy danych, żeby klienci łatwiej ją odnaleźli. Czytaj więcej »

    darak

  • Jak wykorzystać e-booki jako narzędzie marketingowe?

    E-booki to doskonałe narzędzie marketingowe. Umieszczony na stronie internetowej poradnik albo krótki kurs w postaci darmowego e-booka jest doskonałą zachętą do zainteresowania się tą witryną i ofertą firmy, a jeśli warunkiem pobrania e-booka jest dopisanie się do listy mailingowej, zyskujemy kolejnego klienta. Jak wykorzystać e-booki jako narzędzie marketingowe, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    radlowska

  • Jak redagować posty na Facebooku?

    Strona na Facebooku może być dla twojej firmy kopalnią złota. Aby tak się stało, trzeba jednak spełnić pewne warunki. Posty, które tam umieścimy, przeczyta tym więcej osób, im bardziej będą się podobały. Każde polubienie to szansa, że ktoś nowy znajdzie się na twoim profilu firmowym. Nie odbywa się to jednak automatycznie, nie wystarczy napisać cokolwiek i opublikować. Aby poprawnie redagować posty, trzeba się trochę natrudzić. Kilka porad na temat redagowania postów na Facebooku znajdziesz w tym artykule. Czytaj więcej »

    mefer

  • Jak się skutecznie wypromować – kilka przydatnych trików

    Właśnie założyłeś firmę. Na pewno pochłonęło to sporo czasu i wysiłku. Ale gdybyś mógł spojrzeć w przyszłość, kto wie, czy nie zobaczyłbyś tam swojej biznesowej klęski. I to wcale nie dlatego, że twój biznesplan był kiepsko przygotowany, a produkt mało atrakcyjny czy za drogi. To nie dlatego niewiele osób go kupiło. Rzecz w tym, że wielu klientów, których nigdy nie poznałeś, bardzo chciało mieć to, co jest w twojej ofercie, tylko niestety o niej nie wiedziało. Nie wystarczy założyć firmę i stworzyć produkt. Trzeba się jeszcze skutecznie wypromować. Czytaj więcej »

    artur

  • W jaki sposób wypromować produkt?

    Wprowadzenie nowego produktu na rynek przez twoją firmę to ogromny sukces, ale aby przełożył się on na konkretne zyski, należy jeszcze ten produkt wypromować. Zanim zacznie się kampania promocyjna, trzeba wykonać badania rynku i ustalić, którzy klienci mogą być zainteresowani tą nowością, aby odpowiednio ukierunkować swoje działania. Metod promowania produktu jest bardzo wiele, zarówno tradycyjnych, jak i wykorzystujących nowe technologie. W zależności od tego, do kogo adresujemy działania marketingowe, dobieramy odpowiednią metodę. W jaki sposób można wypromować produkt, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    bobosior

  • Pisanie e-booków – podstawowe zasady

    Pisanie e-booków to bardzo dobry sposób na biznes. Po pierwsze, napisanego przez siebie e-booka można sprzedać i to całkiem korzystnie. Po drugie, e-book to świetne narzędzie marketingowe, dzięki któremu sprzedaje się coś innego. Tak czy inaczej, e-booki generują zyski. Autor e-booka buduje swój wizerunek jako eksperta w jakiejś dziedzinie, co przekłada się na wzrost zaufania do jego firmy, ruch na stronie i oczywiście wzrost sprzedaży. Podstawowe informacje na temat pisania e-booków znajdziesz w tym artykule. Czytaj więcej »

    dudekanna

  • Jak stworzyć dobrą markę?

    Rzeczy markowe, w odróżnieniu od wszelkich podróbek i anonimowych produktów, są uznawane za lepsze i zapewniają sukces biznesowy. To, że produkt jest opatrzony marką, czyli znakiem producenta, gwarantuje według powszechnej opinii dobrą jakość. Znaną markę buduje się długo i wymaga to wysiłku. Marka bowiem to nie tylko nazwa oraz logo. To także etyka firmy i jej stosunek do klientów oraz pracowników, środowiska, problemów społecznych. A także sprawy pozornie błahe, jak estetyka opakowań. Wszystko, co dzieje się w firmie, w jakiś sposób określa jej markę. Czytaj więcej »

    looklike

  • Jak wykorzystać blog jako źródło przychodów?

    Blogi prowadzone przez ludzi z pasją są bardzo interesujące i można tam znaleźć mnóstwo cennych informacji. Dla autora blog to możliwość podzielenia się swoją wiedzą i umiejętnościami, a także stworzenia wizerunku i wypromowania swojej działalności. Blog może też być źródłem przychodów. Kilka pomysłów na to, jak zarabiać na blogu, przedstawiamy w tym artykule. Czytaj więcej »

    chichotka

  • Jak wypromować własny wizerunek?

    Niewielka firma to często po prostu działalność jednoosobowa. Jak ją wypromować? Trzeba użyć metod, dzięki którym uda się wykreować swój wizerunek jako eksperta. Nie wystarczy oferować produkty czy usługi dobrej jakości, trzeba jeszcze „sprzedać” swoją osobę. Wymaga to starań i zabiera sporo czasu, ale przekłada się na zainteresowanie firmą i zaufanie do niej. A zatem – do dzieła. Czytaj więcej »

    zacieszek

  • Jak pisać teksty, które przyciągną klientów?

    Twoja strona internetowa może być bardzo interesująca i zawierać wiele ważnych informacji, a mimo to nie wpływać znacząco na wyniki sprzedaży. To, że ktoś wejdzie na stronę i zapozna się z dostępnymi tam materiałami, nie oznacza jeszcze, że coś kupi. Ruch na stronie jest bardzo ważny, ale chodzi o coś więcej – aby wizyta klienta na stronie zakończyła się kupnem. Można to osiągnąć, odpowiednio redagując umieszczone w serwisie teksty. Czytaj więcej »

    jackstratford

  • Jak poprawnie zredagować ofertę handlową?

    Każdy, kto sprzedaje produkty lub usługi, powinien umieć napisać ofertę handlową. Aby klient kupił produkt, musi wiedzieć o jego istnieniu i być nim zainteresowany. To właśnie zapewnia nam oferta handlowa. Jednak napisanie skutecznej oferty to prawdziwa sztuka, zajmują się tym zawodowi copywriterzy. Czy to znaczy, że taki tekst koniecznie trzeba zamówić w profesjonalnej firmie? Nie jest to konieczne, gdy zna się podstawowe zasady redagowania ofert. Jak poprawnie zredagować ofertę handlową, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    ksiecio

  • Rozmowa z klientem – najważniejsze zasady

    Aby rozmowa z klientem zakończyła się sukcesem, czyli podpisaniem umowy, powinna przebiegać w określony sposób. Niewłaściwe przedstawienie oferty spowoduje, że rozmówca nie okaże zainteresowania nią i nie będzie chciał wracać do tego tematu w przyszłości. Dlatego warto opanować technikę prowadzenia rozmów handlowych. Zasady są bardzo proste i można się ich łatwo nauczyć. Czytaj więcej »

    zunia

Popularne tagi
  • aktywne słuchanie
  • jak podnieść sprzedaż na walentynki
  • sposoby manipulacji
  • subskrypcja
  • spotkania biznesowe
  • słowa kluczowe
  • clipart
  • wizaż
  • mówca
  • nieruchomości
  • wyszukiwarka
  • media społecznościowe
  • mowa ciała
  • popularność marki
  • zogniskowany wywiad
  • jak napisać e-booka
  • oferta
  • stres
  • dobre wrażenie
  • prasa lokalna
  • prezentacja
  • konsument
  • misja
  • grupa docelowa
  • przyczepka reklamowa