Promocja i reklama w mediach (14)

  • Jak wykorzystać e-booki jako narzędzie marketingowe?

    E-booki to doskonałe narzędzie marketingowe. Umieszczony na stronie internetowej poradnik albo krótki kurs w postaci darmowego e-booka jest doskonałą zachętą do zainteresowania się tą witryną i ofertą firmy, a jeśli warunkiem pobrania e-booka jest dopisanie się do listy mailingowej, zyskujemy kolejnego klienta. Jak wykorzystać e-booki jako narzędzie marketingowe, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    radlowska

  • Jak stworzyć dobrą markę?

    Rzeczy markowe, w odróżnieniu od wszelkich podróbek i anonimowych produktów, są uznawane za lepsze i zapewniają sukces biznesowy. To, że produkt jest opatrzony marką, czyli znakiem producenta, gwarantuje według powszechnej opinii dobrą jakość. Znaną markę buduje się długo i wymaga to wysiłku. Marka bowiem to nie tylko nazwa oraz logo. To także etyka firmy i jej stosunek do klientów oraz pracowników, środowiska, problemów społecznych. A także sprawy pozornie błahe, jak estetyka opakowań. Wszystko, co dzieje się w firmie, w jakiś sposób określa jej markę. Czytaj więcej »

    looklike

  • Jak wypromować własny wizerunek?

    Niewielka firma to często po prostu działalność jednoosobowa. Jak ją wypromować? Trzeba użyć metod, dzięki którym uda się wykreować swój wizerunek jako eksperta. Nie wystarczy oferować produkty czy usługi dobrej jakości, trzeba jeszcze „sprzedać” swoją osobę. Wymaga to starań i zabiera sporo czasu, ale przekłada się na zainteresowanie firmą i zaufanie do niej. A zatem – do dzieła. Czytaj więcej »

    zacieszek

  • Jak pisać teksty, które przyciągną klientów?

    Twoja strona internetowa może być bardzo interesująca i zawierać wiele ważnych informacji, a mimo to nie wpływać znacząco na wyniki sprzedaży. To, że ktoś wejdzie na stronę i zapozna się z dostępnymi tam materiałami, nie oznacza jeszcze, że coś kupi. Ruch na stronie jest bardzo ważny, ale chodzi o coś więcej – aby wizyta klienta na stronie zakończyła się kupnem. Można to osiągnąć, odpowiednio redagując umieszczone w serwisie teksty. Czytaj więcej »

    jackstratford

  • Projektowanie logo – krok po kroku

    Logo firmy służy identyfikacji marki. Jeśli zaprojektujemy dobre logo, nie zmieni się ono przez lata, a ludzie, patrząc na nie, zawsze utożsamią je z naszą firmą. Dlatego warto zainwestować w dobre logo. Taki znak, prosty, wyrazisty i estetyczny, to cenny zasób firmy. Jego opracowanie wymaga ogromnej pracy, ale jest to mądra inwestycja. Byle jakie, przeładowane, krzykliwe logo nie zostanie zapamiętane i nie wzbudzi zaufania do firmy. Jak zaprojektować logo, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    zamglonepole

  • Jak skutecznie zareklamować swoją firmę?

    Firma nie zaistnieje na rynku bez reklamy. Kampania reklamowa zorganizowana przez profesjonalną agencję to ogromny wydatek, na który właściciel małego przedsiębiorstwa, które dopiero zaczęło działać, nie może sobie pozwolić. Jest jednak wiele sposobów na rozreklamowanie swojej działalności, które nie generują tak wysokich kosztów. Jak skutecznie zareklamować swoją firmę, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    makabra

  • Jak poprawnie zredagować informację prasową?

    Aby poinformować o nowym produkcie albo ważnym wydarzeniu związanym z firmą, przekazuje się do mediów informację prasową. Interesująca notatka ma szansę zostać wykorzystana i ukaże się w prasie ona lub napisany na jej podstawie artykuł. Trzeba jednak pamiętać, że do mediów dociera bardzo wiele informacji prasowych i aby właśnie nasza została wybrana, trzeba w nią włożyć sporo pracy. Jak poprawnie zredagować informację prasową, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    damianp

  • Jak ćwiczyć swój głos?

    Głos jest potężnym narzędziem. Może być delikatny i uwodzicielski albo zimny i okrutny. Odpowiednio pracując głosem, można przyciągnąć do siebie tłumy, ale można także zniechęcić ludzi do siebie, jeśli nasz głos jest odpychający. Sposób mówienia jest ważny. Odpowiednie tempo, głośność, staranna dykcja – to wszystko się liczy. Jak ćwiczyć swój głos, dowiesz się z tego artykułu. Czytaj więcej »

    looklike

  • Jak skutecznie budować markę w Internecie?

    Firma, która w ogóle nie ma związku z Internetem, w dzisiejszych czasach nie może liczyć na pełen sukces. Nawet niewielkie sklepiki i jednoosobowe firmy posiadają swoje strony internetowe. Niektórzy działają tylko i wyłącznie w sieci, docierając z produktami do najbardziej zaawansowanych internautów. Szczególnie ważne jest korzystanie z sieci, kiedy chce się zbudować markę, jej siłę, skojarzenia z nią związane i rozpoznawalność. Jeśli postępuje się według kilku istotnych zasad, sukces jest możliwy. Czytaj więcej »

    wielkizub

  • Jak zrobić skuteczną prezentację produktu?

    Wchodząc na rynek z nową firmą oraz z nowymi produktami, zawsze musimy postarać się je w jakiś sposób wypromować, zdobyć dodatkowe fundusze, reklamodawców, sponsorów – wszystko zależy od profilu naszej działalności. Jedną z najbardziej skutecznych form takiej promocyjnej agitacji są oczywiście spotkania typu face to face z uściśnięciem dłoni, rozmową biznesową, podpisanymi ustaleniami. Na takim spotkaniu, jeśli bardzo zależy ci, by uzyskać coś od drugiej osoby czy przedsiębiorstwa, najlepiej jest zrobić prezentację. Jak ją przygotować i jak podczas niej dobrze oraz profesjonalnie wypaść? Ten artykuł ci w tym na pewno pomoże. Powodzenia! Czytaj więcej »

    szyszyl

  • Gdzie i jak wypromować swój portal poza Internetem?

    Internet jest naprawdę potęgą, a na dodatek jest bardzo otwarty i szeroki. Przyjmie dosłownie wszystko, każdy pomysł, nawet powielony po raz dziesiąty. To oczywiste, że kiedy zakładamy swój portal internetowy, najlepszą metodą na jego promowanie jest po prostu duża aktywność w Internecie i niemalże nachalne reklamowanie nowej strony. Jednak nikt wcale nie powiedział, iż nie da się także użyć reklamy bardziej tradycyjnej, która ma szanse przynieść również duży efekt. Pamiętaj bowiem, iż Internet to wielka otchłań, w której czasem trudno coś znaleźć. Ulica, gazeta czy rozmowa to znacznie mniejsze przestrzenie, na których może być łatwiej coś wypromować. Koniecznie zobacz, jak to zrobić. Czytaj więcej »

    thetom

  • Jak pisać dobre artykuły reklamowe?

    Współcześnie Internet to potęga. Jeśli chcesz naprawdę zaistnieć ze swoją firmą na szeroką skalę, to nie masz wyjścia, musisz się z nim zapoznać, polubić go, a przede wszystkim nauczyć się wykorzystywać go do własnych celów. Bardzo dobrą i skuteczną formą reklamy jest pisanie artykułów, w których zawarte są odpowiednie treści, nazwa produktu oraz słowa kluczowe. Jak jednak napisać taki artykuł, aby był on ciekawy i odniósł rzeczywisty sukces, a nie był przez odbiorców potraktowany jako zwykły SPAM? Sprawdź to koniecznie. Czytaj więcej »

    artur

Popularne tagi
  • serwisy społecznościowe
  • internauta
  • ekspert
  • banner
  • jak zaprojektować logo
  • notatka prasowa
  • tytuł
  • samochód firmowy
  • e-book
  • użytkownik internetu
  • jak zareklamować książkę
  • filmy
  • baza klientów
  • profesjonalne prowadzenie reklamy
  • lead
  • przemawianie
  • sponsoring
  • mailing
  • mówca
  • sponsor
  • lista mailingowa
  • znak typograficzny
  • pozycjonowanie strony
  • stojak reklamowy
  • target