Reklamacje i gwarancje (2)

  • Reklamowanie butów – podstawowe zasady

    Zdarza się, że zakupiony towar jest wadliwy lub zepsuje się zbyt szybko. Taka sytuacja dotyczy przede wszystkim obuwia, które jest jedną z częściej reklamowanych rzeczy. Jeżeli po powrocie z zakupów stwierdzi się, że buty mają wadę, albo po miesiącu okaże się, że obuwie niezdatne jest do chodzenia, można złożyć reklamację i uzyskać: naprawę, wymianę towaru lub zwrot pieniędzy. Czytaj więcej »

    sebo

  • W jaki sposób napisać reklamację?

    Nie zawsze zakupiony towar okazuje się idealny, a usługa wykonana należycie. W takiej sytuacji, zgodnie z polskim prawem, klient ma prawo do reklamacji. Teoretycznie forma wniesienia reklamacji jest dowolna, jednak w praktyce najlepiej zrobić to pisemnie lub na formularzu przygotowanym przez firmę świadczącą usługi albo sprzedającą towary. Reklamację można wnieść do 2 miesięcy od momentu odkrycia wady, natomiast producent ma obowiązek odpowiedzieć po 2 tygodniach. Żeby mieć większe szanse na wymianę towaru bądź zwrot pieniędzy, warto napisać reklamację według pewnych zasad. Czytaj więcej »

    kamilab

  • 1
Popularne tagi
  • sieć sklepów obuwniczych
  • podpis na reklamacji
  • zakup
  • numer telefonu
  • adres firmy
  • opis wady
  • poczta
  • pisanie reklamacji
  • klient
  • usługa
  • odpowiedź
  • umowa zakupu
  • firma
  • sklep
  • adresat
  • adresowanie reklamacji
  • przedsiębiorstwo
  • sposób składania reklamacji
  • prawa konsumenta
  • dane osobowe
  • faktura
  • wymiana towaru
  • sklep obuwniczy
  • przyczyny reklamacji
  • reklamacja